مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-14اقتصادي

کاشت 40 میلیون نهال در 4 سال با مشارکت های مردمی در اردبیل


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به کاشت سالانه یک میلیون اصله نهال در چهارچوب مشارکت های مردمی در یک سال آینده گفت: این طرح در کشور به یک میلیارد درخت در چهار سال آغاز خواهد شد که سهم استان اردبیل در این طرح 40 میلیون خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به کاشت سالانه یک میلیون اصله نهال در چهارچوب مشارکت های مردمی در یک سال آینده گفت: این طرح در کشور به یک میلیارد درخت در چهار سال آغاز خواهد شد که سهم استان اردبیل در این طرح 40 میلیون خواهد بود.

محمود قلی زاده 25 بهمن در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته که سهم استان از این تعداد کاشت 40 میلیون اصله نهال تا چهار سال آینده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه این طرح مردمی بوده و با هدف ایجاد و توسعه فضای سبز و در قالب زراعت چوب با همکاری بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش صنایع آلاینده در کشور و افزایش آلودگی هوا، درختکاری در مناطق مختلف بر اساس سیاست های کنوانسیون در جهت مبارزه با بیابانزایی و کاهش آلودگی هوا در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 40 میلیون نهال در 4 سال با مشارکت های مردمی در اردبیل

کاشت 40 میلیون نهال در 4 سال با مشارکت های مردمی در اردبیل