مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:472023-02-14سياسي

اختصاص زمین برای آرامستان در فردیس مطالبه جدی مردم است


نبود زمین و محلی به عنوان آرامستان موجب نارضایتی و گلایه مندی مردم شده است و این موضوع یکی از مطالبات جدی مردم است، - ایسنا/البرز امام جمعه فردیس البرز گفت: نبود زمین و محلی به عنوان آرامستان موجب نارضایتی و گلایه مندی مردم شده است و این موضوع یکی از مطالبات جدی مردم است، لازم است تا مسئولان اقدامات اساسی را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد امامان جمعه، گفت: از نظر مقام معظم رهبری، امام جمعه همان گونه که باید سخنگوی نظام باشد باید سخنگوی مردم نیز باشد و مردم را به شبکه امامت متصل کند.

وی افزود: بحث آرامستان فردیس فقط مسأله مالی آن نیست، زیرا علاوه بر اینکه دفن میت هزینه بالایی دارد غیر بومی بودن را مدنظر قرار می دهند و شخصیت شان را زیر سوال می برد که برای دفن اموات خود جای مشخصی را ندارند.

در صورتی که اگر آرامستان وجود داشته باشد احساس شخصیت اجتماعی و آرامش دارند.

امام جمعه فردیس گفت: دفن اموات به غیر از مسائل معنوی و زیارت اهل قبور، آدم را به اموات متصل می کند و عزیزان و بازماندگان آرامش روحی پیدا می کنند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در حال حاضر مردم باید برای دفن اموات 40-50 کیلومتر دورتر بروند و همین مسأله وقت و هزینه زیادی را به خانواده ها متحمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین برای آرامستان در فردیس مطالبه جدی مردم است

اختصاص زمین برای آرامستان در فردیس مطالبه جدی مردم است