مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-14اقتصادي

مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع لازم الاجرا است


بیرجند_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: چون مصوبات این کارگروه بر اساس قوانین و ضوابط موجود است، این مصوبات لازم الااجرا هستند مگر این که خلاف آن ثابت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد اشرفی ظهر سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع موجود گفت: همه مصوبات این کارگروه که در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی است، لازم الاجرا است مگر اینکه ثابت شود که این مصوبات برخلاف قوانین موجود است.

به گفته وی در صورتی که فرد یا بانکی نسبت به مصوبه این کار گروه اعتراضی داشته باشد باید در مدت 10 روز اعتراض خود را ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از طرح مشکلات واحدهای تولیدی استان این است که هر طوری شده به واحدهای تولیدی دارای مشکل کمک کنیم تا مشکلات آنها رفع شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بعضی از صاحبان واحدهای تولیدی خراسان جنوبی در سفر دوم رییس جمهور به استان درخواست های خود را در خصوص مشکلات موجود در واحد تولیدی خود ارائه کرده اند که این درخواست ها از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور برای بررسی در این کارگروه برای ما ارسال شده که نتیجه بررسی خود را باید در قالب گزارشی برای تهران ارسال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع لازم الاجرا است

مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع لازم الاجرا است