مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:132023-02-14سياسي

چرا در تدوین الگوی کشت خوزستان، نظر اساتید دانشگاه اعمال نشد؟


رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ضرورت حضور دانشگاه در مسائل اجرایی، خواستار استفاده از نظر کارشناسی اعضای هیات علمی در تدوین الگوی کشت برای استان خوزستان شد.

- دکتر اسماعیل خالقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تدوین الگوی کشت برای استان خوزستان از سوی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در بخش های اجرایی کشاورزی استان خوزستان از جمله برای تدوین الگوی کشت، از نظرات علمی و کارشناسی اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز به دلیل عدم دعوت در جلسات استفاده نشده است.

وی افزود: هر چند پیش نویس اولیه الگوی کشت برای استان خوزستان تدوین شده است اما دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز خواهان بازبینی مجدد این الگو است.

با عنایت به اینکه در اواخر بهمن ماه قرار است معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) سفری به استان خوزستان داشته باشد، دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز آمادگی خود را برای شرکت در نشست های پژوهشی استانی به منظور ارائه نظرات کارشناسی و علمی برای تدوین الگوی کشت در خوزستان اعلام می کند.

خالقی با اشاره به ضرورت حضور دانشگاه در مسائل اجرایی، ادامه داد: این مساله از دغدغه های ما است؛ لازم است برای سیاست گذاری های پژوهشی استان خوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در تدوین الگوی کشت خوزستان، نظر اساتید دانشگاه اعمال نشد؟

چرا در تدوین الگوی کشت خوزستان، نظر اساتید دانشگاه اعمال نشد؟