مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-14سياسي

سهم نخبگان در پیشرفت های ارتش انکارناپذیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست امضای تفاهم نامه همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد، - امیر سیاری گفت: نخبه ایرانی می داند که آینده کشور به همت علم و تلاش او وابسته است و آینده کشور متعلق به اوست و در نتیجه توان خود را برای توسعه کشور در همه حوزه ها و مقابله با تهدید ها و افزایش توان رزمی به کار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست امضای تفاهم نامه همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد، در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

در این نشست، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور همیشگی مردم در حمایت از انقلاب اسلامی، گفت: حرکت مردم در 22 بهمن بسیار اثربخش و معنادار و نشان دهنده حمایت مردم از انقلاب اسلامی بود.

وی در ادامه، با بیان اینکه تعامل با جامعه نخبگان یک ضرورت است، افزود: ارتش در زمان دوران دفاع مقدس تجهیزات مناسبی داشت، اما به مرور و با گذشت جنگ تحمیلی با کمبود های جدی مواجه شد.

با این حال با همت بلند و ایثارگری ارتشی ها بعد از دستور خودکفایی ارتش در تجهیزات که توسط رهبری اعلام شد، حرکت های سازنده آغاز و کمبود های کشور در بخش های مختلف جبران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم نخبگان در پیشرفت های ارتش انکارناپذیر است

سهم نخبگان در پیشرفت های ارتش انکارناپذیر است