مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-14ورزشي

ورزش ارزش آفرین از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی


وزیر آموزش و پرورش با بیان این که ورزش ارزش آفرین یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی است، گفت: ورزش دانش آموزی با مهیا کردن بستر لازم برای حضور دانش آموزان در جامعه به شکل گیری شخصیت اجتماعی دانش آموزان و همچنین سلامت جسمی و فکری آنان کمک می کند.

- ایسنا/خوزستان وزیر آموزش و پرورش با بیان این که ورزش ارزش آفرین یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی است، گفت: ورزش دانش آموزی با مهیا کردن بستر لازم برای حضور دانش آموزان در جامعه به شکل گیری شخصیت اجتماعی دانش آموزان و همچنین سلامت جسمی و فکری آنان کمک می کند.

.

یوسف نوری امروز (25 بهمن ماه) در آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور در شهر آبادان، اظهارکرد: دولت سیزدهم با برنامه های ریزی در حوزه ورزش قهرمانی به ورزش به عنوان یک بستر ارزش آفرین در ابعاد اعتقادی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می نگرد و بر این اساس آموزش و پرورش از ظرفیت خود برای تقویت و توسعه کمی و کیفی ورزش دانش آموزی استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهمیت ورزش ارزش آفرینی در ایجاد گفتمان فرهنگی منسجم در سطح کشور، گفت: از هر جنبه ای به ورزش نگاه کنیم ارزش آفرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش ارزش آفرین از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی

ورزش ارزش آفرین از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی