مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-14اقتصادي

فعالیت 95 مرکز اقامتی و بوم گردی در کردستان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: 58 مرکز اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیر و 37 اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت اسکان بیش از 5 هزار نفر در استان فعال است.

- آرمان وطن دوست در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: کردستان به واسطه طبیعت بکر و زیبا و وجود مناطق گردشگری در ایام مختلف سال به ویژه تعطیلات نوروزی همواره یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در کشور بوده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: ایجاد ظرفیت ها و بسترهای لازم برای خدمات رسانی به مسافرین به عنوان یک موضوع مهم از سوی متولیان امر دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 58 مرکز اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیر و 37 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان با ظرفیت اسکان بیش از 5 هزار نفر فعال است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز 1402 با هدف تسهیل سفر گردشگران و ایجاد ظرفیت های لازم برای افزایش آمار گردشگران مراکز اقامتی و پذیرایی استان هیچ گونه افزایش نرخی ندارد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان به افزایش 15 برابری اسکان مسافرین در اماکن اقامتی استان در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال قبل در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 95 مرکز اقامتی و بوم گردی در کردستان

فعالیت 95 مرکز اقامتی و بوم گردی در کردستان