مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-14اجتماعي

امدادرسانی به 157 مسافر در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته به تعداد 157 مسافر گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن ذاکریان اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف و باران طی 24 ساعت گذشته در بیشتر نقاط استان به تعداد 157 مسافر گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: این تعداد مسافر در مسیر شهرهای کاشمر، درگز، سبزوار، خواف، تربت حیدریه و تربت جام گرفتار برف و کولاک شدند که توسط نیروهای امداد و نجات امدادرسانی شدند.

وی بیان کرد: در محور کاشمر- نیشابور طی این مدت امدادگران پایگاه های جاده ای کاشمر به 96 نفر از مسافرانی که در جاده گرفتار شده بودند امدادرسانی کردند.

همچنین در محور گردنه طبس-سبزوار به دلیل بارش شدید برف برای ساعاتی تردد خودروها در جاده کوهستانی طبس، از توابع بخش مرکزی شهرستان سبزوار دچار مشکل شد.

خودروها در گردنه تیوان درگز نیز به دلیل لغزندگی و پیچ و خم زیاد این جاده کوهستانی در برف گرفتار شدند و به 28 نفر امدادرسانی شد.

ذاکریان با اشاره به امدادرسانی به 3 مسافر گرفتار در برف و کولاک در سه راهی نشتیفان، بیان کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در کیلومتر 32 محور تربت حیدریه به سمت مشهد نیز یکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 157 مسافر در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

امدادرسانی به 157 مسافر در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی