مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-14سياسي

رسانه های گناوه نقش بی بدیلی در ایجاد امنیت دارند


فرماندهی انتظامی گناوه با بیان اینکه امنیت پایه و اساس همه فعالیت ها از جمله فعالیت های اقتصادی و فرهنگی است گفت: رسانه نقش بی بدیلی در ایجاد امنیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن غضنفری صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران خبرگزاری ها و فضای مجازی در گناوه اظهار داشت: خبرنگاران بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندهی انتظامی گناوه افزود: گناوه یک شهرستان پویا و زنده است و لازم است در زمینه پویایی بیشتر این مردمان نجیب خبرنگاران به ما مسئولان کمک کنند.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع امنیت و رسانه بیان کرد: موضوع امنیت و رسانه بسیار مهم است چرا که رسانه در کنار پلیس به ایجاد امنیت، یا عدم آن کمک می کند.

غضنفری با بیان اینکه امنیت پایه و اساس همه فعالیت های ازجمله فعالیت های اقتصادی و فرهنگی است اضافه کرد: نقش رسانه نیز شکل دهی به افکار و عقاید است و نقش بی بدیلی در زمینه ایجاد امنیت و کمک به مسئولان دارد.

سرهنگ غضنفری به روایت صحیح و درست و تلاش در زمینه اینکه خبر باید در زمان خود و به موقع در دسترس مردم قرار گیرد تاکید کرد و افزود: شهرستان گناوه که یک شهرستان زنده و پویا است و با توجه به مزیت ها بی که دارد اتفاقات نیز در این شهرستان رخ می دهند لذا باید تلاش کنیم اخبار نیز صحیح و با زمینه مثبت و امیدوار کننده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های گناوه نقش بی بدیلی در ایجاد امنیت دارند

رسانه های گناوه نقش بی بدیلی در ایجاد امنیت دارند