مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-14بين الملل

فلسطین درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی به سازمان ملل نامه فرستاد


تشکیلات خودگردان فلسطین سه نامه برای دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت و رییس مجمع عمومی درباره ادامه شهرک سازی رژیم صهیونیستی فرستاد.

- تشکیلات خودگردان فلسطین سه نامه برای دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت و رییس مجمع عمومی درباره ادامه شهرک سازی رژیم صهیونیستی فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل سه نامه درباره ادامه اقدامات استعمارگرانه رژیم صهیونیستی و الحاق و مجازات جمعی در اراضی فلسطین برای دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت و رییس مجمع عمومی فرستاد.

وی گفت: تصمیم دولت اسراییل درباره مشروعیت بخشی به 9 کانون شهرک سازی در اراضی فلسطینی و اعلام ساخت 10 هزار واحد مسکونی در شهرک های ایجاد شده در اراضی فلسطینی از جمله قدس شرقی غیرقانونی است.

منصور به قطعنامه 2334 شورای امنیت درباره غیرقانونی بودن شهرک سازی رژیم صهیونیستی اشاره و تأکید کرد: ادامه تخریب منازل فلسطینی ها به بهانه نبود مجوز و به عنوان یک مجازات نقض آشکار توافق چهارم ژنو است.

وی به افزایش تعداد قربانیان فلسطینی از جمله کودکان در سایه ادامه تجاوزات شدید علیه ملت فلسطین اشاره و تأکید کرد: این وضعیت خطرناک اقدامات فوری از سوی جامعه جهانی برای عمل به تعهدات قانونی برای تضمین حمایت از ملت فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی به سازمان ملل نامه فرستاد

فلسطین درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی به سازمان ملل نامه فرستاد