مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-14سياسي

حضور 60 نفر از علمای تراز اول خارجی در گلستان


دومین کنفرانس بین المللی مذاهب در استان گلستان با حضور60 نفر از علمای تراز اول از کشورهای قزاقستان، روسیه و قرقیزستان به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: دومین کنفرانس بین المللی مذاهب در استان گلستان با حضور60 نفر از علمای تراز اول از کشورهای قزاقستان، روسیه و قرقیزستان به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

حجت الاسلام حمید شهریاری پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: تجربه موفقی که در برگزاری اولین کنفرانس بین المللی مذاهب اسلامی در کردستان داشتیم، انگیزه شد تا این کنفرانس را به صورت دوره ای در استان ها برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه طبق مطالعات استان گلستان بزرگترین استان همراه با انقلاب و وحدت اسلامی انتخاب شده است، گفت: طی 44 سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، دشمنان همواره تلاش کردند در کشور تفرقه ایجاد کنند اما مردم با حضور در صحنه و وحدت عملی نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اعلام اینکه دومین کنفرانس بین المللی منطقه ای وحدت اسلامی در گلستان برگزار می شود، افزود: به برکت روحانیت هوشمند و مجاهد، فرهیختگان و نخبگان ایران همواره دشمنان خود را شکست داده و آخرین شکست دشمن با حضور گسترده مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 60 نفر از علمای تراز اول خارجی در گلستان

حضور 60 نفر از علمای تراز اول خارجی در گلستان