مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-14سياسي

طراحی جایزه ای مشترک برای تجلیل از دانشمندان برتر منطقه دی-هشت


در دیدار مسئولان مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با دبیرکل و مسئولان گروه D-8، تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی، فناوری و نوآوری با هدف ارتقاء تعاملات به سطحی جدید، - در دیدار مسئولان مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با دبیرکل و مسئولان گروه D-8، تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی، فناوری و نوآوری با هدف ارتقاء تعاملات به سطحی جدید، بین دو طرف به امضا رسید و مبادله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیئت ISC با حضور دکتر سید احمد فاضل زاده؛ رییس ISC و دکتر محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی؛ مدیر اداره همکاری های علمی بین المللی در مقر اصلی سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه اسلامی (دی-هشت) در استانبول ترکیه با دبیرکل و مسئولان دی-هشت دیدار کردند.

در این جلسه ابتدا پروفسور ایسیاکا عبدالغدیر امام؛ دبیرکل دی-هشت به میهمانان خیر مقدم گفت و ابراز امیدواری کرد که این جلسه بتواند در سطح تعاملات دو طرف ارتقاء محسوسی ایجاد کند.

فاضل زاده نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت به دست آمده، گزارش کاملی از تعاملات گذشته با دی-هشت ارائه داد و گفت: سابقه همکاری ISC و دی-هشت به سال های 2013 و 2018 بر می گردد.

در سال 2019 نیز دبیرکل دی-هشت در ISC حضور یافت که در جریان این حضور، برای چگونگی تعاملات دو طرف برنامه ریزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی جایزه ای مشترک برای تجلیل از دانشمندان برتر منطقه دی-هشت

طراحی جایزه ای مشترک برای تجلیل از دانشمندان برتر منطقه دی-هشت