مشکل اساسی فیلم سرهنگ ثریا بخش ضد قهرمانی آن بودمشکل اساسی فیلم سرهنگ ثریا بخش ضد قهرمانی آن بود که شرایط و موقعیت اردوگاه اشرف را آنچنان به بیننده القاء نمی کرد. - ایسنا/خراسان رضوی یک فعال رسانه ای گفت: مشکل اساسی فیلم سرهنگ ثریا بخش ضد قهرمانی آن بود که شرایط و موقعیت اردوگاه اشرف را آنچنان به بیننده القاء نمی کرد. جواد اشکذری در گفت وگو با ایسنا در خصوص ارزیابی فیلم سرهنگ ثریا که به کارگردانی لیلی عاج در جشنواره فیلم فجر امسال حاضر بود، اظهار کرد: این فیلم به یک بخش از تاریخ سیاسی کشور می پردازد که سختی این نوع از فیلم نامه ها اشراف کامل بر محتوای آن است. این فیلم نامه یک بخش ضد قهرمان دارد و بخشی دیگر شرایطی است که برای قهرمان داستان به تصویر کشیده می شود. وی با بیان اینکه فیلم نامه سرهنگ ثریا باید مستقل تر نوشته می شد، افزود: به این منظور که مخاطب اطلاعی از آن جریانات ندارد و سرهنگ ثریا قرار است که یک بخش از تاریخ را بگوید، بخش ضدقهرمانی داستان و سازمان مجاهدین آن مشکل داشت. این فعال رسانه ای تصریح کرد: اگر بخواهیم فیلم نامه را یک پرتره و بدون در نظر گرفتن اردوگاه اشرف و جریانات سیاسی آن زمان در نظر بگیریم، در مورد یک خانمی به اسم ثریا و انتظارات و دغدغه های آن است که آن هم به گمان من بسیار مادر دلسوزی است ولی ای کاش از مادر به عنوان یک قهرمان استفاده نمی شد، چراکه فیل برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |