مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:092023-02-14سياسي

نظر عبدالکریم سروش درباره ربع پهلوی، نازنین بنیادی و مسیح علی نژاد+صوت


عبدالکریم سروش با وجود اینکه از مخالفان جمهوری اسلامی است، رضا پهلوی و امثال علی نژاد را شایسته حکومت بر مردم ایران نمی داند و می گوید: آنها شاید در رسانه ها جا داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس هفته گذشته نشستی در دانشگاه جرج تاون واشنگتن با حضور رضا پهلوی، مسیح علی نژاد، نازنین بنیادی و حامد اسماعیلیون برگزار شد و افراد حاضر برای چگونگی رهبری و اداره ایران به تبادل نظر پرداختند.

صرف نظر از اینکه این افراد از چه میزان محبوبیت در ایران برخوردارند، توهمات آنها در براندازی جمهوری اسلامی در نوع خود جالب است و در حالی که هنوز گامی برای به دست آوردن حکومت برنداشته اند، در حال تقسیم قدرت هستند.

در این راستا عبدالکریم سروش که خود از فعالان اپوزیسیون و از مخالفان جمهوری اسلامی است هم به نقد این جلسه پرداخته و این افراد را شایسته به دست گرفتن حکومت نمی داند.

سروش از جمله کسانی است که پس از انتخابات سال 88 همه تلاش خود را برای براندازی جمهوری اسلامی کرد و مخالفتش با دین را آشکار ساخت؛ با این حال در سخنان اخیرش به فرهنگ و مذهب مردم اشاره کرده و افراد حاضر در جلسه دانشگاه جرج تاون را برای رهبری ایران بی کفایت می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر عبدالکریم سروش درباره ربع پهلوی، نازنین بنیادی و مسیح علی نژاد+صوت

نظر عبدالکریم سروش درباره ربع پهلوی، نازنین بنیادی و مسیح علی نژاد+صوت