مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:012023-02-14اجتماعي

شرایط تسهیلات خود اشتغالی و کارفرمایی بهزیستی چیست؟


سرپرست مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: در ده ماهه سال جاری بیش از 1500 نفر از مددجویان واجد شرایط از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی (تثبیتی، - ایسنا/زنجان سرپرست مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: در ده ماهه سال جاری بیش از 1500 نفر از مددجویان واجد شرایط از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی (تثبیتی، جدید) بهره مند شده اند.

رضا نوروزی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط و ضوابط پرداخت بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی معلولان و مددجویان و تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی بهزیستی، اظهار کرد: پرداخت مشوق های بیمه ای (کارفرمایی و خویش فرمایی) به معلولان برابر قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت (ماده 13) فاقد محدودیت زمانی 5 ساله است و محدودیت زمانی 5 ساله شامل سایر مددجویان تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه در ده ماهه سال جاری بیش از 1500 از مددجویان واجد شرایط از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی (تثبیتی، جدید) بهره مند شده اند، افزود: پرداخت تسهیلات تسهیل گری اشتغال به جامعه هدف سازمان بهزیستی تا سقف 150 میلیون تومان بر اساس ارائه مجوز شغلی است.

این مسئول تصریح کرد: پرداخت همزمان تسهیلات بانکی و مشوق های بیمه ای در صورتی که موجب پایداری اشتغال مددجویان شود با تشخیص کمیته اشتغال شهرستان یا استان بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تسهیلات خود اشتغالی و کارفرمایی بهزیستی چیست؟

شرایط تسهیلات خود اشتغالی و کارفرمایی بهزیستی چیست؟