مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:012023-02-14بين الملل

ادعای یک مقام پنتاگون علیه نقش ایران در منطقه


یک مقام ارشد پنتاگون پس از برگزاری نشست کارگروه آمریکا-شورای همکاری خلیج فارس با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه، گفت که واشنگتن و کشورهای حاشیه خلیج فارس، - تصور مشترکی از تهدیدهای منطقه دارند که از اصلی ترین آن ها ناشی از ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبگاه پنتاگون، دانا استرول، معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا در یک نشست خبری درباره نشست کارگروه آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، گفت: ارزیابی مشترکی میان آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره تهدیدهای پیش رویمان وجود دارد.

استرول مدعی شد که از اصلی ترین این تهدیدها، تهدیدهای ناشی از ایران است.

او مدعی شد: اشاعه پهپادهای ایرانی به بازیگران غیردولتی در خاورمیانه از جمله این تهدیدهاست که تهدیدی هم برای غیرنظامیان کشورهای حاشیه خلیج فارس و هم برای نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه است که در حال انجام دادن عملیات ضد داعش هستند.

مقام پنتاگون مدعی است، تجاوزات ایران در دریا هم یکی از نگرانی های جدی است.

او مدعی شد: نیروهای ما با تهدید مداوم گروه های شبه نظامی متحد با ایران مواجه هستند که به دنبال حملات پی درپی به نیروهای ما هستند و این باعث تضعیف توان ما برای ادامه اجرای عملیات شکست داعش شده و به طور مستقیم موجب کارشکنی در تلاش ها برای بازساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک مقام پنتاگون علیه نقش ایران در منطقه

ادعای یک مقام پنتاگون علیه نقش ایران در منطقه