مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:092023-02-14سياسي

کسب مهارت زندگی در جامعه تقویب شود/ جوانان باید به ازدواج ترغیب شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز سبک زندگی، کسب مهارت های زندگی، مهارت های ارتباطی، انتخاب همسر، ترغیب به ازدواج، کاهش طلاق و تاب آوری را از محورهای مهمی دانست که باید دردستورکار برنامه های دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، امروز در چهارمین جلسه هیات اندیشه ورز استان که با موضوع بررسی علل و عوامل موثر بر افزایش طلاق و ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش طلاق برگزار شد، یکی از علل اصلی و محوری طلاق را تغییرنگرش بخشی از افراد جامعه وایجاد تعارض در ناهمسویی و تفاوت درنگرش زوجین نسبت به زندگی عنوان کرد و گفت: باید برای تغییر و کاهش چشمگیر آمارطلاق از توان علمی و تجربی صاحب نظران و ضرورت شناخت ابعاد بهر برد.

وی ابراز امیدواری کرد نتایج حاصل از این اقدامات بر افزایش کارایی سیاست ها و تصمیمات دستگاه های مسؤول در این امر بسیار موثر خواهدبود.

این مقام مسؤول افزود: :یکی از راه های تحقق اهداف در کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ریزی جامع و کامل با در نظر گرفتن آمار وارقام صحیح و استفاده درست و بهینه از اطلاعات است و این مهم زمانی به نتیجه می رسد که همراهی و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و جامعه نیز در کنار آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مهارت زندگی در جامعه تقویب شود/ جوانان باید به ازدواج ترغیب شوند

کسب مهارت زندگی در جامعه تقویب شود/ جوانان باید به ازدواج ترغیب شوند