مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:592023-02-14اقتصادي

بزرگ ترین پردیس هوش مصنوعی کشور افتتاح می شود


رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از افتتاح بزرگ ترین پردیس هوش مصنوعی ایران در شاهرود خبر داد و گفت: مجوز این پردیس اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن نظری، رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان سمنان بین 52 پارک علم و فناوری کشور توانست سطح یک را به دست آورد، بیان کرد: 400 شرکت فناور در استان سمنان زیرپوشش پارک علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان و خلاق زیرپوشش پارک بالغ بر 120 شرکت هستند، افزود: یکی از اهداف راهبردی ما، توسعه این شرکت ها و اثرگذاری اقتصادی آن ها در تمام شهرستان های استان سمنان است که امیدواریم با برنامه های راهبردی که داریم به آن دست پیدا کنیم.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: یکی از برنامه های ویژه و راهبردی که امسال توسط پارک دنبال شده و جزو برنامه های معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و وزارت علوم نیز محسوب می شود، توسعه پردیس های تخصصی است.

نظری با بیان اینکه در کل کشور 32 پردیس تخصصی علم و فناوری مجوز داده شده که در استان سمنان و در شهرستان شاهرود سه پردیس تخصصی مجوز گرفته است، تأکید کرد: 10 درصد از کل پردیس های کشور در شاهرود مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین پردیس هوش مصنوعی کشور افتتاح می شود

بزرگ ترین پردیس هوش مصنوعی کشور افتتاح می شود