مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-14اقتصادي

دسترنج 30 ساله ای که در آتش خاکستر شد


«اغتشاشگران به بهانه «زن، زندگی آزادی»، زندگی یک زن را نابود کردند و حاصل 30 سال کارم را در آتش خشم خود سوزاندند.

» - ایسنا/اصفهان اغتشاشگران به بهانه زن، زندگی آزادی ، زندگی یک زن را نابود کردند و حاصل 30 سال کارم را در آتش خشم خود سوزاندند.

ایرانِ پبدنی بیش از 30 سال سابقه کار در رودوزی های الحاقی دارد و از سال 1399 به عنوان بانوی کارآفرینِ صنایع دستی کار خود را توسعه داد و با ایجاد یک کارگاه در فرهنگسرای شهرداری فولادشهر برای بسیاری از زنان سرپرست خانوار اشتغال آفرینی کرد، اما این کارگاهِ امیدآفرین در اعتراضات اخیر مورد تعرض عده ای قرار می گیرد و در آتش می سوزد.

این کارآفرین صنایع دستی در گفت وگو با ایسنا درباره این حادثه و انتظارات خود از مسئولان، اظهار کرد: 26 آبان بود که اغتشاشگران کارگاه صنایع دستی و خیاطی من را که در فرهنگسرای شهرداری فولادشهر واقع شده بود به آتش کشیدند و 3 میلیارد تومان از سرمایه ام در این آتش سوزی از بین رفت.

وی افزود: حاصل 30 سال کار مداوم بنده و تجهیزاتی که در کارگاه مستقر کرده بودم در آتش سوخت و چرخ های خیاطی و کارهای دست هنرجویان از بین رفت.

پبدنی با بیان اینکه کارگاه صنایع دستی ام بیمه نبود، گفت: ساختمان فرهنگسرا ایمنی لازم از قبیل، سیستم اطفای حریق، حفاظ و دوربین مدار بسته نداشت به همین دلیل چند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترنج 30 ساله ای که در آتش خاکستر شد

دسترنج 30 ساله ای که در آتش خاکستر شد