مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-14سياسي

مردم از منابع طبیعی برای کاشت مطالبه درخت داشته باشند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بااشاره به طرح بزرگ دولت سیزدهم برای نهال کاری یک میلیارد اصله ای در کشور گفت: مردم از منابع طبیعی برای کاشت مطالبه درخت داشته باشند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بااشاره به طرح بزرگ دولت سیزدهم برای نهال کاری یک میلیارد اصله ای در کشور گفت: مردم از منابع طبیعی برای کاشت مطالبه درخت داشته باشند.

جعفر مرادی حقیقی 25بهمن در دیدار با مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان با اشاره به اهمیت منابع طبیعی برای حفظ حیات انسان، از برنامه ریزی برای عملیاتی شدن طرح تولید و کاشت یک میلیارد درخت با مشارکت آحاد جامعه به منظور سرسبزی کشور خبر داد و اظهار کرد: باید این دیدگاه درجامعه نهادینه شود و این امر نیاز به اطلاع رسانی مستمر دارد و صدا و سیمای مرکز استان این ظرفیت را دارد و امیدواریم همکاری لازم در این بخش را با ما داشته باشد.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان عنوان کرد: مستند سازی از طرح کاشت یک میلیارد درخت در منابع طبیعی امری لازم و ضروری است و تهیه اسناد می تواند مسیر تحقق این فعالیت از نقطه شروع تا خاتمه آن را با تحلیل و ارزیابی مربوطه نمایان سازد.

مرادی حقیقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی صدا و سیما، و دیگر رسانه ها تاکید و تصریح کرد: در همین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از منابع طبیعی برای کاشت مطالبه درخت داشته باشند

مردم از منابع طبیعی برای کاشت مطالبه درخت داشته باشند