مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:262023-02-14سياسي

آماده باش ادارات سمنان در پی سرمای اخیر/ پیشگیری از افت فشار گاز در استان های شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با توجه به برودت دما باید در آماده باش کامل باشند.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی استان سمنان بر اساس ابلاغ هواشناسی، آمادگی کامل داشته باشند و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

استاندار سمنان اضافه کرد: صداوسیما همچون گذشته لحظه به لحظه اطلاع رسانی در زمینه مدیریت مصرف گاز و برق را با توجه به برودت هوا در دستور قرار دهد.

هاشمی گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در بحث مدیریت بهینه مصرف گاز و برق برای مردم به بهترین شکل ممکن استفاده شود تا با مشکلی روبه رو نشویم.

وی ادامه داد: با ورود سامانه سرمایشی که یک ماه گذشته کشور را درگیر خود کرد، در راستای پیشگیری از افت فشار گاز در استان های شمالی، توأم با مدیریت مباحث برای جلوگیری از قطع گاز خانگی مردم استان، نهایت همکاری صورت گرفت.

استاندار سمنان ادامه داد: در خصوص تأمین سوخت برای روستاهای فاقد گاز در استان سمنان به همراه تأمین آرد و دارو تدابیر لازم صورت گرفته؛ اما همچنان نیاز است تا مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ادارات سمنان در پی سرمای اخیر/ پیشگیری از افت فشار گاز در استان های شمالی

آماده باش ادارات سمنان در پی سرمای اخیر/ پیشگیری از افت فشار گاز در استان های شمالی