مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-14سياسي

کمیته های انقلاب اسلامی بسیاری از توطئه ها را خنثی کردند


کمیته های انقلاب اسلامی با خاستگاه مردمی گسترده بسیاری از توطئه های ضد انقلاب را خنثی کردند و مأموریت های انتظامی و انقلابی را برعهده گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار پاسداران پیشکسوت کمیته انقلاب اسلامی با وی به مناسبت سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی با بیان اینکه وقوع انقلاب ها همواره با پیدایش نهادها و سازمان های خودجوش و مردمی همراه بوده است ادامه داد: یکی از نهادها و سازمان های مهم که پس از پیروزی انقلاب پدید آمد، کمیته انقلاب بود.

امام جمعه تبریز با اشاره به علت تشکیل این نهاد گفت: با وجود سقوط رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مردمی همچنان درگیر نبرد برای درهم شکستن آخرین مقاومت های بقایای رژیم منحوس شاهنشاهی بودند از این جهت ضرورت تشکیل این نهاد در آن برهه از زمان به دلیل فقدان آمادگی لازم از طرف نیروهای رسمی پلیس یعنی شهربانی و ژاندارمری و اهمیت حفظ انقلاب اسلامی لازم بود.

وی اضافه کرد: این نهاد به صورت خود جوش به وسیله روحانیان متعهد، برخی از زندانیان سیاسی آزاد شده، استادان دانشگاه و دانشجویان، کارگران، کارمندان و همه افراد دلسوز انقلاب اسلامی تشکیل شد و از وظایف مهم کمیته انقلاب اسلامی می توان به مقابله با توطئه های بیگانگان، دستگیری وابس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های انقلاب اسلامی بسیاری از توطئه ها را خنثی کردند

کمیته های انقلاب اسلامی بسیاری از توطئه ها را خنثی کردند