مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-14سياسي

رموز حضور حماسی این 22 بهمن


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان، نوشت: حضور متراکم مردم انقلابی و متدین ایران در راهپیمایی 22 بهمن درواقع «معجزه گونه» بود.

- بررسی های مختلف بیانگر آن است که در اکثر شهر ها و روستا ها و از جمله مراکز استان ها و پایتخت حضور مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این سال، از یک سو با افزایش زیاد و از سوی دیگر به شکل انقلابی تر و در واقع جهادی تر صورت گرفته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان، نوشت: حضور متراکم مردم انقلابی و متدین ایران در راهپیمایی 22 بهمن درواقع معجزه گونه بود.

بررسی های مختلف بیانگر آن است که در اکثر شهر ها و روستا ها و از جمله مراکز استان ها و پایتخت حضور مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این سال، از یک سو با افزایش زیاد و از سوی دیگر به شکل انقلابی تر و در واقع جهادی تر صورت گرفته است.

درخصوص این موضوع نکات زیر حائز اهمیت می باشد: 1- اساساً حضور میلیونی سالانه مردم ایران در مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی یک حضور منحصر به فرد است و در هیچ انقلاب یا کشور دیگر چنین حضوری وجود نداشته و ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رموز حضور حماسی این 22 بهمن

رموز حضور حماسی این 22 بهمن