مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-14سياسي

بازدید جمعی از بانوان طلبه شهرستان امیدیه از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز


گروهی از بانوان طلبه و فعالین فرهنگی شهرستان امیدیه استان خوزستان به منظور آشنایی با محتوای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از این نمایشگاه بازدید کردند.

- در مسیر گفتمان سازی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز انجام شد؛ بازدید جمعی از بانوان طلبه شهرستان امیدیه از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز ایسنا/قم گروهی از بانوان طلبه و فعالین فرهنگی شهرستان امیدیه استان خوزستان به منظور آشنایی با محتوای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از این نمایشگاه بازدید کردند.

حاج علی نژاد معاون حوزه علمیه خواهران شهرستان امیدیه استان خوزستان امروز دوشنبه شب 24 بهمن ماه در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از نظر شبکه سازی و اقدامات انجام شده در سطح خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های شبکه ای در این نمایشگاه مطرح شده است، عنوان کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز می تواند در عرصه اقدامات فرهنگی بسیار موثر واقع شود.

معاون حوزه علمیه خواهران شهرستان امیدیه استان خوزستان با بیان اینکه برای نتیجه بخش بودن اقدامات باید شبکه سازی و مردمی سازی انجام شود، مطرح کرد: انقلاب اسلامی نیز با همین فرمول به موفقیت رسید و اگر امروز نیز امام محله و مسجد را تقویت کرده و شبکه سازی را شکل دهیم، قطعا به نتایج مطلوب خواهیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جمعی از بانوان طلبه شهرستان امیدیه از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

بازدید جمعی از بانوان طلبه شهرستان امیدیه از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز