مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-14ورزشي

محافل اُنس با قرآن راه برون رفت از افول فرهنگی


امام جمعه شاهین شهر از برگزاری محافل انس با قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این محافل سبب انس با قرآن و تعالی فرهنگ جامعه می شود.

- حجت الاسلام قاسم هاشمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه جامعه کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین سبک زندگی قرآنی است، اظهار کرد: ارائه مدلی از اسلام و آموزه های قرآنی علاوه بر ارتقای سطح زندگی، جامعه را از هرگونه تهاجم فرهنگی دشمنان مصون می کند.

وی با اشاره به بروز جنگ نرم در جامعه، افزود: تقویت فرهنگ اسلامی تنها راه برون رفت از توطئه دشمنان است و به همین منظور باید برنامه ریزی های جامع کاربردی و عملی همراه با ظرافت برای جذب مردم به محافل دینی و مذهبی انجام داد، زیرا مشارکت و استقبال مردم از برنامه ها و مناسبت های مذهبی در کوتاه مدت و بلند مدت تأثیرات شگرفی در جامعه دارد.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه هم زمانی حلول ماه رجب و شعبان فرصتی مغتنم برای برگزاری محافل اُنس با قرآن است، ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن میزان آسیب ها و معضلات فرهنگی و اجتماعی را به صورت کمی و کیفی کاهش می دهد به همین دلیل این محافل به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و همکاری موسسه مهد قرآن، ستاد اقامه نماز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافل اُنس با قرآن راه برون رفت از افول فرهنگی

محافل اُنس با قرآن راه برون رفت از افول فرهنگی