مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-14سياسي

بازسازی شهر خوی به بنیاد مسکن استان زنجان واگذار شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بازسازی شهر خوی به بنیاد مسکن استان زنجان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا خواجه ای شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به ابعاد گسترده زلزله اخیر در منطقه خوی آذربایجان غربی اشاره کرد و از تشکیل ستاد بازسازی بنیاد مسکن زنجان مستقردر شهر خوی جهت کمک به هموطنان آسیب دیده از زلزله خبر داد و گفت: .

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که وظیفه بازسازی را برعهده دارد هم اکنون با نیروهای خود در منطقه برای امدادرسانی، برآورد میزان خسارت ها و تشکیل پرونده برای ساکنان زلزله زده در منطقه با اولویت بازسازی واحدهای مسکونی شهری مستقر شده است .

خواجه ای ادامه داد: هم اکنون همکاران بنیاد مسکن برای تشکیل پرونده بازسازی و برآورد خسارت های وارده به واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و شهری با اولویت بازسازی واحدهای مسکونی شهری ورود پیدا کردند و تشکیل و تکمیل پرونده در حال انجام است تا به فوریت عملیات بازسازی این واحدها آغاز شود.

وی با بیان اینکه، با توجه به اینکه همکاران بنیاد مسکن استان در منطقه هستند و نیروهای بنیاد مسکن از استان های همجوار نیز برای امدادرسانی در منطقه حاضر هستند، همزمان عملیات امدادرسانی و برآورد میزان خسارت ها در حال انجام است، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بازسازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی شهر خوی به بنیاد مسکن استان زنجان واگذار شد

بازسازی شهر خوی به بنیاد مسکن استان زنجان واگذار شد