مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-14سياسي

لزوم همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی برای کاهش آسیب های اجتماعی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: کنترل آسیب های اجتماعی، مشارکت همه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری در چهارمین جلسه هیأت اندیشه ورز استان البرز که با موضوع بررسی علل و عوامل مؤثر بر افزایش طلاق و ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش طلاق برگزار شد، یکی از علل اصلی و محوری طلاق را تغییرنگرش بخشی از افراد جامعه وایجاد تعارض در ناهمسویی و تفاوت درنگرش زوجین نسبت به زندگی عنوان کرد و گفت: باید برای تغییر و کاهش چشمگیر آمارطلاق از توان علمی و تجربی صاحب نظران و ضرورت شناخت ابعاد بهر برد.

وی ابراز امیدواری کرد نتایج حاصل از این اقدامات بر افزایش کارایی سیاست ها و تصمیمات دستگاه های مسئول در این امر بسیار مؤثر خواهدبود.

وی افزود:: یکی از راه های تحقق اهداف در کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ریزی جامع و کامل با در نظر گرفتن آمار وارقام صحیح و استفاده درست و بهینه از اطلاعات است و این مهم زمانی به نتیجه می رسد که همراهی و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و جامعه نیز در کنار آن باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطر نشان کرد: طلاق یک پدیده جهانی بوده و دیگرجوامع هم از این معضل مصون نیستند اما مبارزه با آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق صرفاً با برگزاری جلسات محقق نخواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی برای کاهش آسیب های اجتماعی

لزوم همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی برای کاهش آسیب های اجتماعی