مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:052023-02-14ورزشي

سقوط آزاد دوومیدانی ایران در آسیا!


مقایسه عملکرد دوومیدانی ایران در چند دوره اخیر رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا نشان می دهد که ورزشکاران امسال ضعیف ترین نتیجه را ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از 21 تا 23 بهمن به میزبانی قزاقستان برگزار و تیم ایران با هشت ورزشکار به ایران مسابقات اعزام شد که دستاورد آن تنها یک مدال طلا در دوی 60 متر بود.

ریحانه مبینی، حمیده اسماعیل نژاد، فاطمه محیطی زاده و فرزانه فصیحی در بخش زنان و حمیدرضا کیا، ارشیا مصدقی، مسعود کامران و جلیل ناصری در بخش مردان نفرات اعزامی تیم ایران بودند که تنها فصیحی در دوی 60 متر مدال طلا به دست آورد.

دوومیدانی ایران در این دوره از مسابقات عملکرد ضعیفی داشت که نشان از حال و روز فعلی این رشته در کشور دارد.

این در حالی است که سال آینده بازی های آسیایی پیش رو است و کشورهای مختلف با توجه به تعداد زیاد مدال های دوومیدانی تلاش می کنند با تقویت این رشته جایگاه خود را در رنکینگ مدالی ارتقاء بدهند.

عملکرد دوومیدانی ایران در دهمین دوره مسابقات داخل سالن آسیا به حدی ضعیف است که قابل مقایسه با دوره قبل هم نیست و حکایت از سقوط آزاد این رشته دارد؛ در دور قبل این مسابقات که سال 2018 به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، تیم ایران 24 مدال شامل 5 طلا، 9 نقره و 10 برنز به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط آزاد دوومیدانی ایران در آسیا!

سقوط آزاد دوومیدانی ایران در آسیا!