مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 07:052023-02-14فرهنگي

تهیه کننده فیلم «های پاور»: نیازمند پژوهش تدقیقی در حوزه فیلم های دفاع مقدس هستیم


اگر یک فیلم در مرحله تولید قرار بگیرد و حتی یک پلان از آن تغییر کند هزینه بسیار زیادی را ایجاد خواهد کرد ولی قبل از تولید می توان بارها اصلاح و اضافه کرد و هزینه ای هم نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه هنر و رسانه خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی اینترنتی نقطه ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر که در بستر روبیکا و آپارات قابل رویت و تماشا است با مشارکت موسسه راوینو، اداره فیلم و نمایش معاونت فرهنگی هنری بسیج و همچنین خانه اکران فیلم بسیج برگزار می شود.

مهدی عظیمی میرآبادی تهیه کننده فیلم های پاور در جشنواره فجر، ضعف فیلم نامه در فیلم های ایران را اصلی ترین چالش سینمای ایران دانسته و مساله پژوهش جدی در حوزه سینمای دفاع مقدس را امری ضروری عنوان می کند.

*از منظر تکنیکی قابلیت رقابت با سایر فیلم های خارجی را داریم مهدی عظیمی میرآبادی با اشاره به رشد قابل توجه فیلم های ایرانی در جشنواره چهل و یکم به موضوع فیلمنامه به عنوان پاشنه آشیل فیلم های ایرانی اشاره کرده و در این باره گفت: من تقریبا همه فیلم های جشنواره چهل و یکم را تماشا کردم و به نظر سطح برخی از فیلم ها واقعا خوب بوده که می توان به بچه زرنگ و غریب اشاره کرد.

پویانمایی بچه زرنگ از نظر تکنیکال بسیار جذاب بوده و به نظرم با حضور در سایر جشنواره های خارجی حتما قابلیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده فیلم «های پاور»: نیازمند پژوهش تدقیقی در حوزه فیلم های دفاع مقدس هستیم

تهیه کننده فیلم «های پاور»: نیازمند پژوهش تدقیقی در حوزه فیلم های دفاع مقدس هستیم