مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 21:102023-02-13بين الملل

رایزنی بن فرحان و بورل درباره مذاکرات رفع تحریم ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه عربستان سعودی، عصر امروز (دوشنبه)، اعلام کرد که «فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود» وزیر امور خارجه عربستان در سفر خود به اروپا، - وزیر امورخارجه عربستان سعودی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره مسائل مختلفی از جمله مذاکرات رفع تحریم ها رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه عربستان سعودی، عصر امروز (دوشنبه)، اعلام کرد که فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود وزیر امور خارجه عربستان در سفر خود به اروپا، امروز با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرده است.

طبق این بیانیه، در این دیدار به روابط عربستان سعودی و اتحادیه اروپا و راه های تقویت و حمایت از آن در تمام زمینه های مورد همکاری و هماهنگی های مشترک پرداخته شده است.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است که بورل و بن فرحان به تبادل دیدگاه ها در خصوص برنامه هسته ای ایران و مذاکرات بین المللی در این خصوص پرداخته اند و آخرین تحولات منطقه و جهان و تلاش های انجام شده در این خصوص به ویژه در رابطه با تقویت امنیت و صلح جهانی را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی بن فرحان و بورل درباره مذاکرات رفع تحریم ها

رایزنی بن فرحان و بورل درباره مذاکرات رفع تحریم ها