مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-13اجتماعي

راه ارتباطی 30 درصد روستاهای کوهرنگ مسدود است


فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه در حاضر راه ارتباطی 30 درصد روستاهای شهرستان کوهرنگ مسدود است، گفت: بازگشایی گردنه تاراز، چری، شاه منصوری و لبد در حال انجام است، - به دلیل حجم سنگین برف، برف روبی با اختلال روبرو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوهرنگ شهباز اکبری در خصوص آخرین وضعیت فعالیت سامانه بارشی در این شهرستان، اظهار کرد: چندین مورد قطعی آب و برق در روستاهای شهرستان گزارش شد که خوشبختانه مشکل مرتفع شد، برای حل مشکل قطعی برق در شاه عبدالعظیم بیرگان نیز تیم های امدادی اداره برق به این منطقه اعزام شدند.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه در حاضر راه ارتباطی 30 درصد روستاهای شهرستان کوهرنگ مسدود است، گفت: بازگشایی گردنه تاراز، چری، شاه منصوری و لبد در حال انجام است، به دلیل حجم سنگین برف، برف روبی با اختلال روبرو شده است.

وی افزود: هم اکنون در سطح شهرستان 20 دستگاه نیمه سنگین، 20 دستگاه سنگین و 20 دستگاه خودروی کمک دار درحال برف روبی و خدمات رسانی هستند.

اکبری گفت: ارتفاع برف جدید در شهرستان کوهرنگ 90 سانتی متر است که با احتساب برف قبلی 2 متر و 20سانتی متر برف در کوهرنگ بر زمین نشسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 30 درصد روستاهای کوهرنگ مسدود است

راه ارتباطی 30 درصد روستاهای کوهرنگ مسدود است