مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-13اقتصادي

پرداخت تسهیلات 470 میلیونی به طرح های اقتصادی مقاومتی در آمل


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل از پرداخت 47 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی امسال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل از پرداخت 47 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی امسال در این شهرستان خبر داد.

عابدین داغمه چی در گفت وگو با ایسنا در آمل، گفت: بیشتر تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی شامل دامداری، پرورش طیور، پرورش آبزیان، قالی بافی و پرورش زنبور عسل بوده است.

وی افزود: با پرداخت تسهیلات ایجاد طرح های مشاغل خانگی امسال توسط سپاه ناحیه شهرستان آمل برای حدود 60 نفر به صورت مستقیم وغیرمستقیم شغل ایجاد شد.

متقاضیان بیکار در روستاها در اولویت تسهیلات مشاغل خانگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل، پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را ویژ افراد بیکار ساکن در روستاها اعلام کرد و گفت: متقاضیان بسیجی وافراد عادی می توانند با ارائه طرح های خود از این تسهیلات از 50 میلیون تا 200 میلیون تومان با کارمزد کم استفاده کنند.

داغمه چی، اضافه کرد: آموزش های لازم برای کسب مهارت به متقاضیان ایجاد اشتغال نیز توسط افرادی که پیش از این با گرفتن تسهیلات مشاغل خانگی صاحب کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 470 میلیونی به طرح های اقتصادی مقاومتی در آمل

پرداخت تسهیلات 470 میلیونی به طرح های اقتصادی مقاومتی در آمل