مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-13بين الملل

بحران در سرزمین های اشغالی


تنش ها در سرزمین های اشغالی بر سر اصلاحات قضایی جنجالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، همچنان ادامه دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، تنش ها در سرزمین های اشغالی بر سر اصلاحات قضایی جنجالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، همچنان ادامه دارد و مقامات درباره فروپاشی قانونی- اجتماعی رژیم صهیونیستی هشدار می دهند.

بنابر گزارش رویترز، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در یک کمیته پارلمانی که در مورد برنامه های کابینه برای بازنگری در قوه قضاییه تصمیم گیری می کرد، با فریاد و تهدید مشارکت کردند.

اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی نیز هشدار داده است که اقدام نتانیاهو می تواند فروپاشی قانون اساسی این رژیم را به همراه داشته باشد.

این طرح ها که به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر راست گرا، کنترل بیشتری بر انتصاب ها در دادگاه ها می دهد و توانایی دیوان عالی برای لغو قوانین یا حکم علیه قوه مجریه را تضعیف می کند، اعتراض های گسترده ای را برانگیخته است.

کمیته قانون اساسی کنست پس از آغاز جنجالی جلسه که در آن دست کم سه قانونگذار مخالف با فریادهای شرم، شرم به زور به بیرون رانده شدند، به ارسال فصل اول این طرح به صحن پارلمان برای نخستین قرائت رأی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در سرزمین های اشغالی

بحران در سرزمین های اشغالی