مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-13سياسي

رهایی 4 محکوم به قصاص در فارس


رییس کل دادگستری فارس با اشاره به تلاش شوراهای حل اختلاف برای ختم پرونده های قابل سازش به مصالحه، گفت: خوشبختانه 4 فقره پرونده قصاص در حوزه های قضایی شیراز، - ممسنی، کوار و کوه چنار با رضایت اولیاء دم به مصالحه ختم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، با بیان اینکه پیگیری اخذ رضایت و مصالحه در پرونده های قابل سازش از جمله اقدامات مستمر شوراهای حل اختلاف استان است، گفت: در آخرین اقدام سازشی در پرونده های مهم استان 4 فقره پرونده قصاص در حوزه های قضایی شیراز، ممسنی، کوار و کوه چنار با رضایت اولیاء دم به مصالحه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی، رأفت و گذشت خانواده های اولیای دم به تأسی از سیره اهل بیت(ع) و تلاش های اعضای شوراهای حل اختلاف را ستودنی خواند و گفت: اثر چنین بخشش های کریمانه ای روحیه گذشت و ایثار را در جامعه تقویت خواهد کرد.

موسوی با بیان اینکه اقدامات مصالحه جویانه و میانجگری شوراهای حل اختلاف ریشه در فرهنگ دینی و بومی مردم دارد، افزود: تلاش عملی ما در شوراهای حل اختلاف استان پر رنگ تر کردن نقش این نهاد در توسعه فرهنگ صلح و سازش و کاهش ورودی پرونده هاست.

رییس کل دادگستری فارس طرح های استان در استفاده بیشتر از ظرفیت های مردمی را کاربردی خواند و افزود: با اخذ ایده های جدید و کاربردی در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 4 محکوم به قصاص در فارس

رهایی 4 محکوم به قصاص در فارس