مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-13بين الملل

رایزنی وزیر خارجه سوریه با هماهنگ کننده سازمان ملل


وزیر امور خارجه سوریه با هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی دیدار و رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با مارتن گریفیتس هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی، امدادرسانی و شرایط اضطراری، درباره زمینه های مختلف همکاری میان طرف های سوری و نهادهای ذی ربط سازمان ملل در امور انسان و شرایط فوق العاده به ویژه راه های مقابله با پیامدهای زلزله اخیر رایزنی کرد.

طرفین در این دیدار بر ضرورت رساندن کمک های انسانی به همه طرف های سوری بدون هیچگونه تبعیض در همه نقاط سوریه تاکید کردند و از همه کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواستار حمایت از تلاش ها برای کمک به شهروندان سوری برای مقابله با پیامدهای زلزله به دور از هر گونه سیاسی کاری و احترام به حاکمیت، استقلال و وحدت اراضی این کشور شدند.

همچنین پیش از این وزیر امور خارجه سوریه و گیر پدرسون فرستاده سازمان ملل متحد در امور سوریه و هیأت همراه وی در این دیدار تلاش ها برای ارتقای نقش سازمان ملل در واکنش به اثرات مخرب زلزله در سوریه را مورد بررسی قرار دادند.

پدرسون در این دیدار ضمن ابراز تسلیت به زلزله زدگان، بر آمادگی خود برای به کار گیری تمام توان و تلاشش در راستای کمک به سوریه با هدف غلبه آن بر اثرات و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیر خارجه سوریه با هماهنگ کننده سازمان ملل

رایزنی وزیر خارجه سوریه با هماهنگ کننده سازمان ملل