مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 19:312023-02-13اقتصادي

آمادگی مازندران برای تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید


معاون استاندار مازندران وضعیت ذخیره و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان را مطلوب و رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: مازندران آمادگی لازم را بریا تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید را دارد.

- روح الله سلگی امروز در جلسه هماهنگی ستاد تنظیم بازار مازندران با اشاره به اینکه کنترل و تنظیم بازار شب عید مورد تاکید مجموعه مدیریتی استان است، گفت: با تشکیل تیم های بازرسی با محوریت فرمانداران در شهرستان های مازندران با سودجویی و دلال گری واسطه ها در روند توزیع تا مصرف کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید مقابله می شود.

وی اظهار کرد: با هدف اطمینان بخشی به مردم، امسال طرح ویژه نظارتی بازار با کمک اصناف و دستگاه های اجرایی در مازندران انجام می شود.

معاون استاندار مازندران وضعیت ذخیره و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان را مطلوب و رضایت بخش ارزیابی کرد و افزود: امسال با کمک دولت 350تن سیب، 250تن پرتقال و 10تن خرما شب عید با قیمت تنظیم بازار در مازندران توزیع می شود.

این مسئول با اشاره به احتمال افزایش مسافرت ها پیش از نوروز به این استان بر لزوم آمادگی دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی به مسافران تاکید کرد.

سلگی گفت: با تشکیل تیم های بازرسی با محوریت فرمانداران در شهرستان های مازندران با سودجویی و دلال گری واسطه ها در روند توزیع تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مازندران برای تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید

آمادگی مازندران برای تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید