مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 18:472023-02-13فرهنگي

جشنواره فجر باید مظهر سینمای در تراز انقلاب اسلامی باشد


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه پرداختن به عرصه هنر امری ضروری است گفت: جشنواره فجر باید مظهر سینمای در تراز انقلاب اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم مقیمی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری این جشنواره در سراسر کشور، اظهار کرد: فرصت دیدن فیلم های جشنواره فیلم فجر در همه استان ها بویژه قم یکی از اتفاقات خوبی است که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم خورده و موجب جاری و ساری شدن این رویداد بزرگ فرهنگی در کشور می شود.

وی افزود: به جای تمرکز در تهران به عنوان پایتخت کشور، این رویداد فرهنگی در همه استان ها جریان پیدا می کند و مردم سراسر کشور، لذت بهار سینمای ایران را در دهه فجر می توانند با تمام وجود لمس کنند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پرداختن به هنر یکی از ضرورت هاست که در عرصه انقلاب اسلامی نیاز به بسط و گسترش دارد و باید به آن توجه کنیم.

مقیمی با اشاره به تماشای فیلم سینمایی غریب با موضوع زندگی شهید محمد بروجردی، اظهار داشت: تولید این گونه فیلم ها که به زندگی شهیدان، قهرمانان و الگوهای نسل جدید می پردازد، شاید بتوان گفت که رسالت اصلی جشنواره فیلم فجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فجر باید مظهر سینمای در تراز انقلاب اسلامی باشد

جشنواره فجر باید مظهر سینمای در تراز انقلاب اسلامی باشد