مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-13سياسي

اگر ایران اسلامی در مسیر پیشرفت نبود دشمن هم نداشت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه برکات جمهوری اسلامی امروز محدود به داخل کشور نیست و از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته است، - تاکید کرد که اگر ایران اسلامی در مسیر پیشرفت قرار نداشت، دشمنان هرگز کاری با آن نداشتند و دشمنی هم نداشت.

اسماعیل محبی پور دوشنبه 24 بهمن در یادواره شهدای شهرستان مهر ضمن تاکید براینکه علیرغم توطئه دشمنان، جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرتمندتر شده و امروز پرچم جمهوری اسلامی برافراشته است، گفت: شهدا و مردم همواره پای انقلاب ایستاده اند و برای آن جان فشانی کرده اند.

محبی پور اضافه کرد: امروز با گذشت نیم قرن از عمر جمهوری اسلامی، ثمرات این نظام را نه تنها در داخل بلکه در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور می بینیم؛ شهدای ما جان خود را در مسیری تقدیم کردند که نه صرفا دفاع از خاک یا توسعه جغرافیایی کشور بود و نه صرفا دفاع در مقابل نیروی مهاجمی که قصد داشتند مال و اموال ما را به تاراج ببرند؛ بلکه مجموعه ای از اعتقادات دینی و عقیدتی عامل این ایثارگری ها بود.

وی با اشاره به اینکه خط فاصله بین حق و باطل نه در بیان بلکه در عرصه امتحان الهی مشخص می شود، گفت: درگذشته رژیمی در این کشور استقرار داشت و این رژیم علاوه با توزیع ناعادلانه ثروت دست به حرکت هایی زد که نفرت عمومی را ایجاد کرد و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر ایران اسلامی در مسیر پیشرفت نبود دشمن هم نداشت

اگر ایران اسلامی در مسیر پیشرفت نبود دشمن هم نداشت