مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 17:362023-02-13اجتماعي

افزایش ترک تحصیل دانش آموزان در پایه دهم


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نرخ گذر تحصیلی دانش آموزان از پایه نهم به پایه دهم کاهش یافته است البته برخی از دانش آموزان در آموزش غیرحضوری ظاهراً در کلاس درس حضور داشتند اما زمانی که آموزش حضوری شد به مدارس برنگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از شرق، محمدمهدی کاظمی درباره 960 هزار دانش آموز خارج از مدرسه اظهار کرد: سامانه ای را با هدف شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل ایجاد کردیم که طی بخشنامه ای به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده است تا استان ها اطلاعات سامانه های مختلف در حوزه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل را تجمیع کنند و اقدامات لازم برای جذب و بازگرداندن این دانش آموزان به محیط آموزشی انجام شود.

برخی دانش آموزان به مدارس برنگشتند وی افزود: نرخ گذر تحصیلی دانش آموزان از پایه نهم به پایه دهم کاهش یافته است البته برخی از دانش آموزان در آموزش غیرحضوری ظاهراً در کلاس درس حضور داشتند، اما زمانی که آموزش حضوری شد به مدارس برنگشتند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش مجازی و غیرحضوری مدارس در افزایش آمار ترک تحصیل بی تأثیر نبوده است و اسفند سال گذشته اعلام شد؛ اگر آموزش غیرحضوری ادامه یابد یکی از تبعات آن افزایش میزان ترک تحصیل دانش آموزان و دشوار شدن بازگشت به مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ترک تحصیل دانش آموزان در پایه دهم

افزایش ترک تحصیل دانش آموزان در پایه دهم