مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 17:252023-02-13بين الملل

منفعت بن سلمان برای ترامپ و کوشنر


دونالد ترامپ و دامادش جارد کوشنر به دلیل منفعت بردن از پول های سعودی در ازای حمایت بین المللی از محمد بن سلمان مورد انتقادات تیز و تندی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش اخیر روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقامات ارشد سابق کاخ سفید از اطلاعات جدیدی پیرامون روابط دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا و دامادش جارد کوشنر با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی پرده برداشت.

گزارش این روزنامه به جزییات جدیدی از روابط میان ترامپ و کوشنر با بن سلمان اشاره کرده؛ روابطی که حتی پس از اتمام ریاست این رییس جمهوری سابق آمریکا ادامه داشته و به همراه دامادش از پول ها و سرمایه های سعودی نفع می بردند.

صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان (PIF) تحت رهبری بن سلمان، 93 درصد از تور گلف LIV را در اختیار دارد و 100 درصد از هزینه های مربوط به رویدادها و تورنمنت های این تور را پرداخت می کند و یک سال پس از آنکه ترامپ کاخ سفید را ترک کرد، زمین های گلف این رییس جمهوری سابق شروع به میزبانی تورنمنت های LIV کردند.

فرد ولمن کارشناس سیاسی در توییتر خود نوشت: کنگره ایالات متحده آمریکا درباره این جرم خانوادگی تحقیق و تفحص نمی کند و پس از آنکه ترامپ و کوشنر به افزایش سرمایه های بن سلمان کمک کردند، سپس از همین سرمایه ها بهره بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفعت بن سلمان برای ترامپ و کوشنر

منفعت بن سلمان برای ترامپ و کوشنر