مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-13سياسي

420 دانش آموز دختر سمنانی و مهدیشهری عازم اردوی راهیان نور شدند


معاون هاهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان بابیان اینکه 420 دانش آموز دختر سمنانی و مهدیشهری عازم اردوی راهیان نور شدند، گفت: اعزام سایر دانش آموزان استان همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامکان این اعزام وجود نداشت، افزود: امروز بستر لازم برای سفر دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فراهم شده است و دانش آموزان در این سفر با شهدا پیمان و بیعت مجدد خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان ضمن بیان اینکه مراسم بدرقه دانش آموزان با حضور این افراد در گلزار شهدای بارگاه امامزاده یحیی (ع) سمنان صورت گرفت، ابراز داشت: دانش آموزان طی مراسمی با آرمان های والای شهدا تجدید عهد کردند که تا پای جان برای انقلاب، وطن و نظام جمهوری اسلامی ایستادند و لحظه ای از این ارزش ها عقب نخواهند نشست.

خالقیان ضمن بیان اینکه دانش آموزان از امروز دوشنبه به این اردوی معنوی اعزام خواهند شد، تصریح کرد: دانش آموزان استان سمنان طی سه مرحله به این اردوهای معنوی اعزام می شوند لذا اعزام سایر دانش آموزان در برنامه گنجانده شده است.

وی بابیان اینکه دو هزار نفر به از استان سمنان به این اردوی معنوی اعزام می شوند که تاکنون بالغ بر چهار هزار نفر قدم به این سرزمین مقدس گذاشتند، افزود: اردوهای دانشجویی نیز از بیستم اسفندماه سال جاری آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

420 دانش آموز دختر سمنانی و مهدیشهری عازم اردوی راهیان نور شدند

420 دانش آموز دختر سمنانی و مهدیشهری عازم اردوی راهیان نور شدند