مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-13سياسي

آیت الله سعیدی: دشمن برای به چالش کشیدن امنیت و سلامت کشور نقشه کشیده است


امام جمعه قک با بیان اینکه ما همانطور که برای امنیت کشور شهید داده ایم برای سلامت هم شهید داده ایم، گفت: امنیت و سلامت از هم جدا نیستند و دشمن برای به چالش کشیدن هر دو نقشه کشیده است و ما در مقابله با این چالش ها باید جبهه خود را مشخص کنیم و با دشمن مقابله کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مهدی مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از مدیران دانشگاه که پیش از ظهر امروز در سالن محراب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، اظهار کرد: مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که تحت هیچ شرایطی از اهداف این نظام و حمایت از ولایت و پاسداری از خون شهیدان دریغ نمی کنند و انقلابشان را دوست دارند.

وی با بیان اینکه تذکرات مردم به مسئولان باعث می شود این انقلاب روز به روز بهتر شود، گفت: مردم این انقلاب را صرفا برای بهبود معیشت ایجاد نکردند بلکه هدفشان این بود که همزمان با ساماندهی مسائل معیشتی جامعه ایمانی و معنوی نیز شکل گیرد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه از نظر سطح زندگی هیچ وقت این همه امکانات در اختیار عامه مردم نبوده و در سایه معنویت سطح زندگی مردم بهتر شده و باز هم باید بهتر شود، افزود: ولایت فقیه به عنوان عالمی دلسوز و مؤید به تأییدات الهی چراغ راه ما است و همراهی مردم با ولایت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دشمن برای به چالش کشیدن امنیت و سلامت کشور نقشه کشیده است

آیت الله سعیدی: دشمن برای به چالش کشیدن امنیت و سلامت کشور نقشه کشیده است