مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:092023-02-13سياسي

طائب: هر دو جناح صهیونیست ها پیش بینی می کنند عمرشان به 80 سالگی نمی رسد


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به روند رو به زوال رژیم صهیونیستی گفت: هر دو جناح این رژیم پیش بینی می کنند رژیم صهیونیستی به 80 سالگی نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت السلام و المسلمین حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(دوشنبه 24 بهمن ماه) در دانشگاه امیرکبیر، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب گفت: از اینکه در این ایام در جمع شما عزیزان حضور پیدا کردیم، در این برنامه تبیینی از وضعیت جهان را خدمت شما می دهم.

وی افزود: چند سند را توصیه می کنم مطالعه کنید، سند برآورد آمریکایی ها برای دهه 2020 تا 2030 و سند استراتژی امنیت ملی اروپا در دهه جدید، این ها را اگر مطالعه کنید حساسیت و اهمیت این دهه را بیشتر متوجه می شوید.

حجت السلام طائب با بیان اینکه آمریکایی می گویند سال 2025 سال سرنوشت سازی است، بیان کرد: طبق ادعای آمریکایی ها، یا آمریکا کدخدای جهانی می شود یا همانند شوروی با فروپاشی مواجه می شود.

  وی افزود: در سند استراتژی امنیت ملی بایدن، سال 2025 را سال 2030 معرفی می کند و می گوید در این سال سرنوشت آمریکا مشخص می شود.

مشاور فرمانده کل سپاه عنوان کرد: در حوزه دفاعی می بینید آمریکایی ها چگونه بازی چین را میخورند و سلاح های گران قیمتش را پرواز می دهند برای اینکه بالن چین را بزند، لذا تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طائب: هر دو جناح صهیونیست ها پیش بینی می کنند عمرشان به 80 سالگی نمی رسد

طائب: هر دو جناح صهیونیست ها پیش بینی می کنند عمرشان به 80 سالگی نمی رسد