مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:592023-02-13اقتصادي

تاکید بر مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا/ میزان مصرف به 41 میلیون مترمکعب رسید


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: مصرف گاز باتوجه به برودت هوا در مازندران به 41 میلیون مترمکعب رسید و طی امروز کاهش یافت که امیدواریم این روند تداوم یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با توجه به برودت هوای سرد در اغلب نقاط کشور به ویژه در استان و پیشگیری از افت فشار گاز در شبکه سراسری و همچنین اعمال محدودیت در مصرف گاز واحد های تولیدی، به منظور پایداری جریان گاز مشترکان خانگی، رعایت صرفه جویی مورد تاکید است.

همچنین از همه مشترکان خانگی تقاضا شده تا با رعایت صرفه جویی وتنظیم دمای از 18 تا 21 درجه و نیز خاموش کرد وسایل گازسوز اضافی و پوشیدن لباس مناسب زمستانی،کمک شود همه برای کمک به به پایداری جریان گاز، امکان بهره مندی از این نعمت الهی را برای تمام مشترکان، به ویژه مشترکان مناطق دوردست و کوهپایه خواهد بود.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: مصرف گاز باتوجه به برودت هوا در مازندران به 41 میلیون مترمکعب رسید و طی امروز کاهش یافت که امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت در مصرف گاز، خاطرنشان کرد: مشکلی در شبکه خانگی نداریم ولی اگر روند افزایشی مصرف تداوم یابد محدودیت هایی در صنایع پرمصرف خواهیم داشت که باید مردم به توصیه ها و هشدارها توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا/ میزان مصرف به 41 میلیون مترمکعب رسید

تاکید بر مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا/ میزان مصرف به 41 میلیون مترمکعب رسید