مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-13حوادث

از انهدام باند سارقان زورگیر در شرق تا دستگیری کلاهبردار حرفه ای


پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ظرف دیروز و امروز و در نقاط مختلف شهر تهران، حوادثی رخ داده است که در این بسته خبری آنها را مرور می کنیم.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری از توقیف یک دستگاه خودرو ایسوزو و کشف 40 عدد کارت سوخت متفرقه مسروقه خبر داد و گفت: به دنبال اطلاع پلیس مبنی بر اینکه شخصی یا اشخاصی در محدوده قلعه نو اقدام به قاچاق سوخت می کنند، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار کلانتری 211 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در این راستا مأموران کلانتری 211 قلعه نو با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، هر دو متهم مورد نظر را در حالی که مشغول بارگیری سوخت گازوییل در باک جاساز شده در پایین خودرو ایسوزو بودند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی مأموران از متهمان، 40 عدد کارت سوخت متفرقه و مسروقه کشف شد، عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری سارقان زورگیر در شرق تهران سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو متهم که با همکاری یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انهدام باند سارقان زورگیر در شرق تا دستگیری کلاهبردار حرفه ای

از انهدام باند سارقان زورگیر در شرق تا دستگیری کلاهبردار حرفه ای