مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-13سياسي

بین نظام آموزشی و صنعت فاصله است/ضرورت ارتقای مهارت افزایی


فرماندار شاهرود با بیان اینکه بین نظام آموزشی و صنعت ما فاصله زیادی است، گفت: اگر می خواهیم مشکل بیکاری حل شود باید آموزش در دل صنعت، - و صنعت در دل آموزش رشد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه کار به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه واژه کار و اشتغال یک واژه پر تکراری است که مطالبه و توقع جوانان ما نیز محسوب می شود، تاکید کرد: در طول سال های اخیر اگر چه ظرفیت های خوبی نیز برای کار جوانان فراهم شد، چرا که کشورمان دارای ثروت خوبی برخوردار است، اما همچنان نگران هستیم و معضلاتی را در این بخش داریم.

وی با بیان اینکه علیرغم تمام فرصت های ایجاد شده در کشور، متأسفانه در زمینه اشتغال کماکان مشکل کار داریم، افزود: در صدر برنامه های کشور در زمینه اشتغال به توانمند سازی و ارتقای مهارت های افرادی که بنا است در حوزه های شغلی قرار گیرند، پرداخته شده و فضاهای خوبی نیز ایجاد شده است اما نتوانسته ایم از آن بهره خوبی بگیریم.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ارتقای مهارت افزایی بیان کرد: در کشوری هستیم که بیش از 80 هزار واحد صنعتی شرایط کار را برای سه میلیون جوان مهیا ساخته و این نشان می دهد که توانمندی های ما در این زمینه کم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین نظام آموزشی و صنعت فاصله است/ضرورت ارتقای مهارت افزایی

بین نظام آموزشی و صنعت فاصله است/ضرورت ارتقای مهارت افزایی