مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-13اجتماعي

رهاسازی 10 خودرو از برف در استان سمنان/مشکلی در تردد خودروها نیست


سرپرست معاون راهداری استان سمنان بابیان اینکه همزمان با بارش برف عملیات برف روبی در محورها آغاز شده است، گفت: تاکنون 10 خودرو گرفتار در برف توسط راهداران رهاسازی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید صداقت بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات برف روبی محورهای شمالی استان سمنان ضمن بیان اینکه همزمان با آغاز بارش برف راهداری با همه عوامل و وسایل و تجهیزات به صورت آماده باش درآمدند، ابراز داشت: برای جلوگیری از یخزدگی سطح جاده های استان سمنان یک هزار و 650 تن نمک پاشی صورت گرفت تا این بارش برف منجر به مسدودی شریان های اصلی، فرعی و روستایی نشود.

وی ضمن بیان اینکه حدود دو هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان سمنان برف روبی شده است، افزود: با تلاش بی وقفه راهداران علیرغم بارش شدید برف در نواحی شمالی استان شاهد انسداد محور نبودیم و هم اکنون نیز مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

سرپرست معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بابیان اینکه راهداران در حین انجام عملیات برف روبی 10 خودرو گرفتار شده در برف را نیز رهاسازی کردند، ابراز داشت: علیرغم حضور دائم عوامل راهداری اما از هموطنان تقاضا داریم تا بهبود شرایط آب و هوایی چنانچه الزامی به سفر ندارند از حضور در محورهای برف گیر استان سمنان به طور جد پرهیز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 10 خودرو از برف در استان سمنان/مشکلی در تردد خودروها نیست

رهاسازی 10 خودرو از برف در استان سمنان/مشکلی در تردد خودروها نیست