مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-13اقتصادي

توجه به بهداشت حرفه ای؛ عامل افزایش بازدهی و بهره وری


در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت ذوب آهن، سمینار دو روزه آموزشی با عنوان کارگاه آموزشی ارزیابی ریسک بهداشتی از 16 بهمن ماه در محل باشگاه فجر ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

- این کارگاه آموزشی با مشارکت مدیریت های بهداشت و محیط زیست، آموزش و توسعه منابع انسانی و روابط عمومی و با حضور جمعی از کارشناسان بهداشت حرفه ای و محیط زیست شرکت ذوب آهن و حدود 50 نفر از کارشناس و مسئولان بهداشت حرفه ای 27 شهرستان استان اصفهان برگزار شد.

مدیر بهداشت و محیط زیست شرکت ذوب آهن در این سمینار گفت: ذوب آهن اصفهان همواره توجه به شرایط ایمنی و بهداشت حرفه ای کارکنان و خانواده آن ها را مورد توجه قرار داده است.

حمید حسینی افزود: در این زمینه چند پروژه علمی و طرح های آموزشی و تحقیقاتی مناسبی با همکاری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی استان در سطح شرکت و در میان خانواده های ذوب آهنی اجرا کردیم و برنامه های دیگری هم طراحی شده است که به زودی اجرا می شود.

وی گفت: این کارگاه به منظور ارتقاء آگاهی های بهداشت حرفه ای و محیط زیستی کارشناسان بهداشت حرفه ای کارخانه و تمام کارشناسان بهداشت حرفه ای استان اصفهان برگزار شد.

همچنین مهدی جهانگیری، نویسنده چندین کتاب تخصصی در زمینه بهداشت حرفه ای و از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تشریح مباحث تخصصی و جدید مرتبط با ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به بهداشت حرفه ای؛ عامل افزایش بازدهی و بهره وری

توجه به بهداشت حرفه ای؛ عامل افزایش بازدهی و بهره وری