مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-13سياسي

ساختار وزارت جهادکشاورزی چابک می شود


رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: با هدف اصلاح ساختار و چابک سازی وزارتخانه براساس وظیفه بندی و کارسنجی با سازمان امور اداری و استخدامی کشور به جمع بندی رسیده ایم و این موضوع به زودی نهایی می شود.

- پژمان فتح الهی در آیین افتتاح دو مرکز جهادکشاورزی در شهرستان داراب گفت: ساختار جدید در ماه های پیش رو پس از تایید و امضای مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تعیین تشکیلات تفصیلی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، این مقام مسئول با اشاره به اینکه ساختار جدید به تبع برای سازمان های استانی و سازمان های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی نیز ابلاغ خواهد شد، اضافه کرد: این ساختار پیرو دستورات مقام عالی وزارت و بر اساس وظایف جدیدی که به وزارتخانه در دیپلماسی غذایی و امنیت غذایی محول شده شکل گرفته است.

وی با اذعان به اینکه ناگزیر به اصلاح ساختار تشکیلاتی بوده ایم، ادامه داد: از آنجایی که ساختاری که به آن می پرداختیم باید براساس وظیفه سنجی و کارسنجی می بود، لذا تمام وظایف جدیدی که به ما محول شده به خصوص در حوزه های امنیت غذایی، کشت قراردادی و الگوی کشت در آن لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار وزارت جهادکشاورزی چابک می شود

ساختار وزارت جهادکشاورزی چابک می شود