مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-13سياسي

برگزاری بازارچه خیریه کوثر/ ورود خیریه به حل مشکلات کودکان سندرم داون در رفسنجان


مدیرعامل موسسه خیریه کوثر مهر رفسنجان از برپایی هفدمین دوره بازارچه خیریه کوثر از فردا 25 بهمن ماه تا روز عید مبعث در محل سالن آستان قدس رضوی شهر رفسنجان نیز خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل موسسه خیریه کوثر مهر رفسنجان از برپایی هفدمین دوره بازارچه خیریه کوثر از فردا 25 بهمن ماه تا روز عید مبعث در محل سالن آستان قدس رضوی شهر رفسنجان نیز خبر داد.

محسن اسماعیلی امروز 24 بهمن ماه در نشست خبری اظهار کرد: در دوره های قبلی بازارچه موفق شدیم علاوه بر نیت خیری که عملیاتی شد، موسسه را به مردم و خیران بشناسانیم و فرهنگ سازی کنیم که با اعتمادی که خیران به این موسسه پیدا کردند، کارهای بزرگی رقم خورده است.

وی افزود: نیت اصلی و بنای خیریه برای تامین جهیزیه پایه گذاری شد، اما با کمک خیرانی که پای کار آمدند در حوزه های دیگر از جمله مسکن و اشتغال هم ورود کردیم، تصریح کرد: طی این سال ها حوزه اشتغال خیلی پررنگ بوده است.

اسماعیلی بیان کرد: با تأسیس صندوق قرض الحسنه خیریه کوثر مهر توانستیم وام های پنج، 10 و 20 میلیون تومانی به افراد تحت پوشش بدهیم که وام 20 میلیون تومانی برای جهیزیه است به نحوی که طی 12 سال 10 میلیارد تومان وام اعطا شده که 3000 نفر از این تسهیلات بهره مند شدند و این وام ها یک ریال سود ندارد و در بحث اشتغال خانگی 100 نفر از تسهیلات بهره مند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بازارچه خیریه کوثر/ ورود خیریه به حل مشکلات کودکان سندرم داون در رفسنجان

برگزاری بازارچه خیریه کوثر/ ورود خیریه به حل مشکلات کودکان سندرم داون در رفسنجان